ПЕРЕЛІК ВИБІРКОВО-ОБОВ’ЯЗКОВИХ КОМПОНЕНТІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ ВИБІРКОВОГО БЛОКУ
ЦК – НАРОДНЕ-ІНСТРУМЕНЬНЕ МИСТЕЦТВО.
№п/п |
Семестр |
Назва дисципліни |
Анотація дисципліни |
1. |
5-2 год. |
Клас ансамблю |
Метою курсу: «Клас ансамблю» – є вивчення інструментального ансамблевого виконавства та практикум роботи з творчим колективом. Важливим в опануванні курсу є розвиток мелодичного та гармонічного слуху, інтонації строю, відчуття ритму, формування ансамблевих виконавських умінь і навичок, розвиток музичного кругозору, художнього смаку, формування організаторських здібностей у процесі роботи з ансамблем. Ознайомлення з світовими шедеврами ансамблевого музичного мистецтва різних епох, творів видатних композиторів-класиків та сучасних українських авторів. |
2. |
5-2 год. |
Вивчення та застосування духових інструментів в народних оркестрах. |
Метою курсу: «Вивчення та застосування духових інструментів в народних оркестрах» - є вивчення інструментів духового оркестру (стрій,діапазон,можливості, роль та значення в оркестрі) які таким чином збагачують звучання, розширюють діапазон,технічні можливості та тембральну окрасу звучання народного оркестру. |
3. |
5- 2 год. |
Вивчення українських народних інструментів (сопілка) |
Метою курсу: «Вивчення українських народних інструментів (сопілка)» є – формування в у здобувачів освіти навичок гри на сопілці у поєднанні з розвитком художньо-естетичного смаку з належним ступенем емоційності під час відтворення музичних творів із застосуванням засобів музичної виразності. |
4. |
6-2год. |
Ремонт інструментів |
Метою курсу: «Ремонт музичних інструментів» - є отримання здобувачами освіти практичних навичок роботи з різними пристроями та спеціалізованим інструментарієм, необхідним для нескладного ремонту, а також налаштування музичних інструментів. - аналізувати основні несправності, самостійно вибирати найбільш раціональні варіанти ремонту відповідно до ситуації, що склалася. |
5. |
5- 1год. |
Методика викладання гри на народних інструментах |
Метою курсу: «Методика викладання гри на народних інструментах» -є отримання здобувачами освіти глибоких знання з теорії формування виконавської майстерності, загальної музично-виконавської методології і психологічних передумов музично-педагогічної та виконавської діяльності; методики роботи над музичним твором і підготовки навчального репертуару; розвитку музикальних здібностей майбутніх керівників оркестрів/ансамблів народних інструментів; принципів планування навчально-виховного процесу в класі з фаху і закріплення сформованих педагогічних умінь та навичок. Вивчення спеціалізованої навчально-методичної та наукової літератури, в якій узагальнено багатий виконавський, методичний та педагогічний досвід провідних педагогів-музикантів і визначних виконавців на народних інструментах. |