Приймальна комісія:  email telephon30   telegram color   whatsapp 

Форми організації освітньго процесу

Інформація від навчальної частини про організацію навчальної роботи

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТА ВИДИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ

 Освітній процес в Коледжі здійснюється за такими формами:

  • навчальні заняття, включаючи індивідуальне навчальне заняття;
  • самостійна робота, включаючи виконання індивідуальних завдань;
  • практична підготовка;
  • контрольні заходи, включаючи атестацію здобувачів фахової передвищої освіти.

 Основними видами навчальних занять у Коледжі є:

  • лекція;
  • лабораторне, практичне, семінарське, індивідуальне заняття;
  • консультація.

ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Поточний контроль здійснюється під час аудиторних занять (практичних, лабораторних та семінарських) і має на меті перевірку рівня підготовленості здобувача освіти до виконання конкретних завдань. Форма проведення поточного контролю під час навчальних занять і система оцінювання рівня знань визначаються викладачем.

Семестровий контроль проводиться у формах семестрового екзамену, контрольних (модульних) робіт, індивідуальних завдань (письмових робіт (у тому числі рефератів, перекладів тощо), практичних творчих показів, курсових проєктів та курсових робіт тощо), семестрового заліку, передбачених навчальним планом, захисту звіту з практики тощо.

Атестація здобувачів освіти поділяється на державну підсумкову атестацію за курс повної загальної (профільної) середньої школи, яка проводиться відповідно до Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом МОНУ № 1369 від 07.12.2018 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.01.2019 р. за № 8/32979, та атестацію здобувачів фахової передвищої освіти відповідно до «Положення про порядок проведення атестації здобувачів освіти та організацію роботи екзаменаційної комісії» в Коледжі, затвердженому наказом № 78-осн. від 24.05.2023 р.

Здобувачі фахової передвищої освіти на основі базової середньої освіти допускаються до атестації здобувачів фахової передвищої освіти у разі проходження державної підсумкової атестації за курс повної загальної (профільної) середньої освіти з середнім, достатнім або високим рівнем навчальних досягнень з кожного навчального предмета.

МЕТОДИКА І КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВИЗНАЧАЮТЬСЯ РОБОЧОЮ НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ ДИСЦИПЛІНИ (ПРЕДМЕТА).

Контрольні заходи передбачають поточний та підсумковий контроль.

Поточний контроль здійснюється під час проведення теоретичних, практичних та індивідуальних занять і має на меті перевірку рівня підготовленості здобувача освіти до виконання конкретної роботи.

Підсумковий контроль включає семестровий контроль та державну атестацію здобувача освіти.

Семестровий контроль.

Основною формою семестрового контролю є диференційовані заліки й екзамени. Усі екзамени й заліки здобувачі освіти повинні складати у повній відповідності до навчальних планів і в обсязі навчального матеріалу, визначеного робочою навчальною програмою.

Семестровий диференційований залік – це форма підсумкового контролю, яка передбачає оцінювання рівня засвоєння здобувачами освіти навчального матеріалу з певної навчальної дисципліни (предмета).

Здобувачі освіти допускаються до екзаменаційної сесії за умови виконання навчального плану у повному обсязі. В разі невиконання здобувачем освіти з поважних причин завдань, передбачених навчальним планом, він умовно допускається до сесії. За інших причин – здобувач освіти до сесії не допускається.

Семестровий екзамен є контрольним заходом, який проводиться з окремої навчальної дисципліни (предмета) з метою перевірки та визначення рівня її засвоєння здобувачами освіти.

Семестрові екзамени складаються відповідно до розкладу екзаменів. Через поважні причини (хвороба, сімейні обставини, відрядження), що підтверджується документально, здобувачам освіти можуть бути визначені індивідуальні терміни складання заліків та екзаменів, про що видається наказ по Коледжу.

Розклад екзаменів складається та затверджується заступником директора з навчальної роботи, доводиться до відома здобувачів освіти та викладачів не пізніше, як за місяць до початку екзаменів. Розклад вивішується на інформаційному стенді, розміщується на вебсайті Коледжу.

При визначенні місця і часу проведення екзамену враховується форма – усна чи письмова, зміни у графіку проведення сесії можливі тільки за погодженням із заступником директора з навчальної роботи. У разі виникнення суперечностей між викладачем та здобувачем освіти щодо об’єктивності оцінювання рішенням циклової комісії і за умов погодження з заступником директора з навчальної  роботи створюється комісія з викладачів зазначеної спеціальності для приймання заліку чи екзамену у цього здобувача освіти.

Екзамени проводяться, як правило, за білетами в усній чи письмовій формі. Білети повинні бути схвалені на засіданні циклової комісії за 15–20 днів до початку екзаменаційної сесії.

Зміст екзаменаційних білетів повинен відповідати робочій навчальній програмі дисципліни. У білетах не допускається дублювання питань. Екзаменатору надається право ставити здобувачам освіти додаткові питання.

Для визначення оцінки на екзамені за основу береться рівень засвоєння студентами матеріалу, передбаченого навчальною програмою відповідної дисципліни (предмета).

При проведенні семестрових екзаменів викладачі та здобувач освіти мають дотримуватись норм академічної доброчесності. Здобувач освіти повинен при собі мати індивідуальний навчальний план, який він подає екзаменатору до початку екзамену.

Оцінка, отримана здобувачем освіти на екзамені, виставляється викладачем в  індивідуальний навчальний план та відомість обліку успішності. Незадовільні оцінки в залікову книжку не вносяться.

Якщо здобувач освіти не з’явився на екзамен, у відомість успішності викладачем робиться помітка «не з’явився».

Якщо здобувач освіти не з’явився на екзамен без поважних причин (до наступного екзамену не подав відповідних документів), оцінка його вважається незадовільною.

Присутність на екзаменах і заліках сторонніх осіб без дозволу заступника директора з навчальної роботи або директора Коледжу не дозволяється.

Для документального оформлення результатів ліквідації академічної заборгованості здобувачів освіти виписується лист заборгованостей. Викладач заповнює лист заборгованостей відповідним чином; здобувач освіти повертає її в навчальну частину у визначений день ліквідації академічної заборгованості.

Такий самий порядок використовується й щодо оформлення результатів повторного складання екзамену (заліку) комісії.

У журналі обліку роботи академічної групи фіксуються результати екзаменів, заліків та виконання здобувачами освіти інших видів навчальної роботи. Такі ж дані вносяться до початку наступного семестру в навчальну картку студента, яка готується в електронному варіанті секретарем навчальної частини, заповнюється керівником навчальної групи й підписується заступником директора з навчальної роботи.

Відомості обліку успішності зберігаються в навчальній частині, видаються викладачеві в день проведення заліку чи екзамену. Екзаменаційна та залікова відомості мають бути повернуті в навчальну частину у день проведення екзамену або заліку, оформлено згідно з вимогами. Відмітки про одержання та повернення відомості робляться у спеціальному журналі викладачем.

Якщо здобувач освіти отримав під час екзаменаційної сесії дві незадовільні оцінки, він підлягає відрахуванню з Коледжу.

Здобувачам освіти, які одержали під час сесії не більше однієї незадовільної оцінки, дозволяється ліквідувати академічну заборгованість до початку наступного навчального семестру.

Повторне складання екзамену чи заліку допускається не більше двох разів із кожної дисципліни: перший раз – викладачеві, другий – комісії, яка створюється головою циклової комісії, про що видається відповідне розпорядження.

Підставою для розпорядження є доповідна записка голови відповідної ЦК, із дисципліни (предмета) якої студент отримав незадовільну оцінку.

Здобувачі освіти, які мають академічну заборгованість, відраховуються з Коледжу за невиконання навчального плану, якщо вони:

  1. мають академічну заборгованість із двох, або більше дисциплін (предметів);
  2. не ліквідували академічну заборгованість в установлені терміни (до початку наступного семестру або в інший термін, визначений наказом по Коледжу);
  3. не виконали програми переддипломної практики або отримали незадовільну оцінку за невиконання програми переддипломної практики.

Перезарахування результатів раніше складених заліків, екзаменів та інших форм підсумкового контролю здобувачам освіти, поновленим на навчання, переведеним з інших навчальних закладів вищої та фахової передвищої освіти, інших форм навчання, а також особам, які здобувають другу фахову передвищу освіту, проводиться за умови ідентичної назви, обсягу й змісту навчальної дисципліни (предмета) та форм підсумкового контролю та регламентується Положенням про порядок перезарахування навчальних дисциплін та визначення академічної різниці у комунальному закладі «Мелітопольський фаховий коледж культури і мистецтв» Запорізької обласної ради.

Здобувачі освіти, які повністю виконали вимоги навчального плану відповідного курсу, переводяться на наступний курс наказом по Коледжу. За результатами складання сесії здобувачам освіти призначається стипендія (відповідно до «Положення про стипендіальне забезпечення КЗ «МФК КіМ» ЗОР, затвердженого наказом № 34-осн. від 01.02.2023 р. «Про затвердження нової редакції "Положення про стипендіальне забезпечення студентів КЗ "МФК КіМ"»).

Державна підсумкова атестація здобувачів фахової передвищої освіти за курс профільної середньої освіти.

Здобувачі фахової передвищої освіти на основі базової середньої освіти складають державну підсумкову атестацію за курс профільної середньої освіти у формі зовнішнього незалежного оцінювання відповідно до законодавства.

Здобувачі фахової передвищої освіти на основі базової середньої освіти, які пройшли державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання за курс профільної середньої освіти і отримали 1–3 бали за її результатами, мають право на її повторне однократне проходження.

Зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання у закладах фахової передвищої освіти проводиться на засадах, визначених Законом України «Про освіту».

Державна атестація здобувача освіти.

Атестація здобувача освіти – це визначення фактичної відповідності рівня його освітньо-кваліфікаційної підготовки вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики.

Атестація здобувача освіти здійснюється після завершення ним навчання в Коледжі за певною освітньо-професійною програмою. Порядок проведення Атестації здобувачів освіти визначено у Положенні про порядок проведення атестації здобувачів освіти та організацію роботи екзаменаційної комісії, затвердженого наказом № 78-осн. від 24.05.2023 р.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

На основі навчального плану у визначеному закладом фахової передвищої освіти порядку для кожного здобувача фахової передвищої освіти розробляються та затверджуються індивідуальні навчальні плани на кожний навчальний рік. Індивідуальний навчальний план формується за результатами особистого вибору здобувачем фахової передвищої освіти дисциплін у межах, встановлених цим Законом, з урахуванням вимог освітньо-професійної програми щодо вивчення її обов’язкових компонент. Індивідуальний навчальний план є обов’язковим для виконання здобувачем фахової передвищої освіти.

 

 ГРАФІК НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
028 Менеджмент соціокультурної діяльності

Курс

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

1

7

8

14

15

21

22

28

29

5

6

12

13

19

20

26

27

2

3

9

10

16

17

23

24

30

1

7

8

14

15

21

22

28

29

4

5

11

12

18

19

25

26

1

2

8

9

15

16

22

23

1

2

8

9

15

16

22

23

29

30

5

6

12

13

19

20

26

27

3

4

10

11

17

18

24

25

31

1

7

8

14

15

21

22

28

29

5

6

12

13

19

20

26

27

2

3

9

10

16

17

23

24

31

I

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

-

-

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

-

-

-

-

-

-

-

II

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

-

-

-

-

-

-

-

III

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

-

-

-

-

-

-

-

IV

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

Х

Х

Х

Х

Х

-

-

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

ІІІ

ІІІ

ІІІ

                 

 

ГРАФІК НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
024 «Хореографія»
023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація»

Курс

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

1

7

8

14

15

21

22

28

29

5

6

12

13

19

20

26

27

2

3

9

10

16

17

23

24

30

1

7

8

14

15

21

22

28

29

4

5

11

12

18

19

25

26

1

2

8

9

15

16

22

23

1

2

8

9

15

16

22

23

29

30

5

6

12

13

19

20

26

27

3

4

10

11

17

18

24

25

31

1

7

8

14

15

21

22

28

29

5

6

12

13

19

20

26

27

2

3

9

10

16

17

23

24

31

I

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

-

-

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

-

-

-

-

-

-

-

II

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

-

-

-

-

-

-

-

III

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

-

-

-

-

-

-

-

-

-

IV

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

-

-

Х

Х

Х

Х

Х

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

ІІ

ІІ

ІІІ

ІІІ

ІІІ