- Деталі
- Перегляди: 1757
3-4 квітня 2018 року Департаментом освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації та комунальним закладом «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
- Деталі
- Перегляди: 1541
27 жовтня 2017 року викладачі ПЦК фортепіано Юдіна А.В. і Субачева Л.М. відвідали засідання методичного зонального об’єднання викладачів з фаху «Фортепіано», яке відбулося в концертному залі Мелітопольської дитячої школи мистецтв.
- Деталі
- Перегляди: 1688
На початку квітня у Мелітопольському училищі культури традиційно проходив тиждень предметно-циклової комісії фортепіано.
- Деталі
- Перегляди: 1543
12 квітня в межах тижня ПЦК фортепіано пройшла чергова зустріч в «Музичній вітальні». Для студентів та викладачів була представлена «Збірка фортепіанних п’єс в стилі джазу» сучасного композитора Миколи Мордасова.
- Деталі
- Перегляди: 1544
24-25 березня у Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара відбулась Друга Всеукраїнська наукова конференція «Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах».
- Деталі
- Перегляди: 1969
15 лютого 2017 року відбувся сольний концерт студента 21 групи Максима Притуленка, з класу фортепіано викладача Мамєдової Євгенії Вікторівни, ведуча концерту Сергєєва Тетяна Анатоліївна.
Максим студент спеціалізації «Духові інструменти», його «рідний» інструмент – саксофон. Незважаючи на молодий вік, він вже відомий музикант в місті Мелітополі за його межами.
- Деталі
- Перегляди: 1843
Найвищою метою для кожного, хто виконує музику, за переконанням фахівців у галузі музичної педагогіки, є творче осмислення – інтерпретація, а не пасивна передача музичного твору. Думка музиканта - виконавця розглядається у науковому доробку вчених як думка творча, ініціативна за своєю природою та емоційно - насичена у своїй основі.
Методологічною основою роботи стали наукові праці психологів Л. Бочкарьова, Л. Виготського, О. Готсдинера, О. Кондаша, В. Петрушина, Н. Рождественської, щодо проблем сценічної творчості та емоційної стійкості музиканта. Мистецтвознавців Б. Захави, Г. Гайдарович, Л. Мазеля та педагогів-музикантів Б. Бермана, Й. Гофмана, Р. Ламара та інших з питань підготовки музиканта виконавця до концертно-сценічної діяльності.