Приймальна комісія:  email telephon30   telegram color   whatsapp 

Проблеми ідентичності культурної спадщини України

14 вересня відбулась відеоконференція стратегічної сесії «Українські студії в славістиці: візуалізація». Захід проходив при підтримці  Міністерства освіти і науки України, Фонду президента України з розвитку освіти і науки, Офісу підтримки вченого, державного підприємства України «Державний центр міжнародної освіти».

 На сесії розглядалась тема «Проблеми ідентичності культурної спадщини України». З вступним словом виступив заступним Міністра освіти і науки України Михайло ВІННИЦЬКИЙ. До заходу залучилось біля 100 представників, науковців і викладачів вищої та фахової передвищої освіти.

З доповіддю на тему «Проблеми ідентичності культурної спадщини України в умовах російсько-української війни та у повоєнний період» виступив директор Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв Василь ЧЕРНЕЦЬ. Акцент зроблено а зміну сприйняття культурної спадщини України на міжнародному рівні та внутрішніх викликах повоєнного періоду.

Дуже цікавою була доповідь Марини ГОГУЛІ, наукового співробітника Інституту ім. Т.Г. Шевченка НАН України. Пані Марина розповідала про злочини Кремля, зокрема, літературно-просвітницьку діяльність об’єднання ДОБРУС, яка свідчила про важливість документування та освітлення репресій, що були спрямовані проти українського народу, а також про активний опір культурним репресіям з боку українських інтелектуалів.

Доцент кафедри археології та етнології України Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова Наталія ПЕТРОВА зосередила увагу на викликах та механізмах збереження української ідентичності в полікультурному середовищі.

Під час обговорення було висловлено численні пропозиції та рекомендації щодо методів збереження та розвитку української культурної спадщини в сучасних  умовах. Важливість обговорення полягала у виявленні конкретних кроків для подальшої діяльності. Спікери і учасники підкреслили важливість вивчення українознавства нашою молоддю.

photo-01

photo-02

photo-03

photo-04

photo-05

photo-06

photo-07

photo-08

photo-09