Режисери театралізованих заходів.
Випуск 2014 року!
Андрійченко Альона Дмитрівна
- розробки сценаріїв і створення задумів театралізованих програм;
- технологією організації й проведення репетиційної роботи по сценічному втіленню сценаріїв видовищних програм;
- методикою використання сучасних засобів виразності та комп’ютерних технологій у процесі постановки театралізованих програм;
- ведення молодіжних розважальних програм, конкурсно-ігрових програм;
- виконання функцій звукорежисера і звукооператора;
- організації і проведення студійних занять із предметів:
- "Основи акторської майстерності",
- "Сценічна пластика",
- "Сценічна мова",
- "Грим і макіяж".
Бабенко Ілона Сергіївна
- складати сценарії, розробляти режисерські задуми постановок, та здійснювати їх сценічне втілення;
- проводити добір засобів виразності, художнього оформлення, костюмів, реквізиту для введення в сценічну дію;
- виконувати функції ведучої розважальних шоу, конкурсно-ігрових програм;
- організовувати і вести студійні заняття з предметів:
- основи акторської майстерності,
- сценічна мова,
- грим і макіяж,
- сценічна пластика,
- модельний театр.
Випускниця планує вступати до Київського національнального університету культури і мистецтв.
Горобець Марина Вадимівна
Навчання Марини в Мелітопольському ліцеї «Творчості» стало основною причиною її вступу у 2010 р. до училища культури на спеціалізацію «Видовищно-театралізованні заходи»
- розробляти, накопичувати сценарії всіх форм масового театру;
- створювати режисерські інтерпритації літературного й сценарного матеріалу та здійснювати їх постановку;
- компетентно зі смаком здійснювати відбір сучасних засобів виразності й технологій та вводити їх у канву театралізованої програми.
- поважати інші погляди щодо оцінки форм методів та результатів власної професійної діяльності;
- створювати сприятливий морально-психологічний настрій учасників творчого колективу;
- сприяти формуванню високих художньо-естетичних смаків у відвідувачів і учасників культурно-дозвіллєвих заходів;
- робити аналітичні висновки і давати аргументовану оцінку виконавцям постановки;
- організувати й очолити роботу сценарно-постановочної групи.
- професійно виконувати функції ведучої театралізованих програм;
- організовувати й проводити студійні заняття по освоєнню елементів акторської майстерності, техніки мови, гриму і макіяжу, пластики і руху;
- компетентно готувати методичні, розпорядчі та інформаційні документи;
- виконувати функції керівників закладів культури.
Емельянова Анастасія Юріївна
- відібрати сценарний матеріал і на його основі створювати сценарні основи видовищних заходів;
- розробляти задуми театралізованих видовищ і здійснювати їх постановку;
- проводити відбір засобів виразності, художнього оформлення, костюмів, реквізиту;
- координувати роботу по організації декоративно – художнього оформлення театралізованих програм;
- виступати у ролі ведучої молодіжних театралізованих заходів;
- організовувати і вести студійні заняття :
- з фітнесу,
- хореографії.
Анастасія планує продовжувати професійну освіту в Запорізькому філіалі Київського національного університету культури і мистецтв.
Кавун Денис Олександрович
- створювати сценарні основи театралізованих програм;
- розробляти режисерські задуми і здійснювати їх сценічне втілення;
- організовувати підготовку рекламної продукції (афіш, програм, презентацій);
- вводити в театралізовані програми сучасні засоби виразності, застосовувати комп’ютерні технології;
- виконувати функції звукорежисера і звукооператора.
- навичками ведучого молодіжних розважальних і конкурсно-ігрових програм;
- комп’ютерною, фото, відеотехнікою;
- навичками організації студійних занять по освоєнню елементів акторської майстерності, техніки мови.
- виконувати обов’язки керівних посад закладів культури;
- планувати тематику культурно - розважальних програм;
- організувати роботу сценарно-постановочної групи.
Планує продовжити навчання в Київському національному університеті культури і мистецтв.
Кузнецова Анастасія Володимирівна
- Інфраструктури дозвілля та видовищно – театралізованого жанру;
- Про різноманітність форм і видів видовищно – театралізованого жанру.
- ведучого, розпорядника масових заходів;
- звукорежисера і звукооператора;
- художнього керівника студій з предметів:
- основи акторської майстерності,
- сценічна мова,
- грим і макіяж,
- сценічна пластика.
- виконувати обов’язки керівників закладу культури;
- сприяти формуванню високих художньо – естетичних смаків у відвідувачів і учасників культурно – дозвіллєвих заходів, створювати сприятливий морально – психологічний настрій учасників творчого колективу;
- робити аналітичні висновки і давати аргументовану оцінку учасникам театралізованої програми.
- комп’ютерною, фото і відеотехнікою,
- майстерністю виконання народних і естрадних пісень,
- навичками пошуку і реалізації характерних , казкових і буфонадних гримів.
Має намір продовжити навчання у Київському національному університеті культури і мистецтв.
Міхно Дар’я Миколаєвна
Завершила навчання в ЗОШ №24.
- здійснювати підбір сценарного матеріалу і розробляти сценарії театралізованих програм ;
- створювати задум видовищного заходу ;
- організувати і провести репетиційну роботу на всіх етапах сценічного втілення заходу;
- вводити в сценічну дію сучасні засоби виразності, комп’ютерні технології;
- організовувати підготовку рекламної продукції (афіш, програм, презентацій); анонсових роликів;
- організувати роботу сценарно-постановочної групи.
- відрізнити твори масової культури і художні твори;
- сприяти формуванню високих художньо - естетичних смаків у відвідувачів та учасників культурно-дозвіллєвих заходів;
- виконувати функції літературного редактора;
- професійно вести тематичні, конкурсно - ігрові та розважальні програми;
- використовувати джерела інформації для власного розвитку;
Нападайло Каріна Ігорівна
- розробляти, накопичувати сценарії всіх форм масового театру;
- створювати задум театралізованої програми відповідно до соціального замовлення;
- організувати і провести репетиційну роботу по сценічному втіленню театралізованого видовища;
- здійснювати відбір засобів виразності, художнього оформлення, костюмів, реквізиту;
- використовувати в постановках сучасні засоби виразності та комп’ютерні технології.
- виконувати функції ведучого, розпорядника видовищно-театралізованих заходів;
- проводити заняття студій хореографічного і театрального мистецтва;
- виконувати обов’язки художнього керівника, методиста закладу культури;
- створювати сприятливий морально-психологічний настрій учасників творчого колективу, постановочної групи.
Каріна бажає продовжувати професійну освіту в Київському театральному університеті ім. Карпенко-Карого.
Подлипенко Євгенія Валеріївна
- методикою створення сценаріїв;
- навичками розробки режисерських задумів театралізованих заходів;
- технологією організації й проведення репетиційної роботи на всіх етапах сценічного втілення заходу;
- прийомами введення в сценічну дію сучасних засобів виразності та комп’ютерних технологій;
- виступати у ролі ведучого, розпорядника театралізованих програм;
- організовувати і проводити студійні заняття по освоєнню елементів акторської майстерності, техніки мови, сценічної пластики і руху, гриму і макіяжу;
- організовувати підготовку рекламної продукції (афіш, презентацій, відео – анонсів);
- виконувати функції звукорежисера, звукооператора;
- організовувати роботу сценарно – постановочної групи;
- робити аналітичні висновки і давати аргументовану оцінку учасникам театралізованого заходу.
Випускниця планує втуп до Київського театрального університету ім. Карпенка-Карого.
Прусс Тетяна Олексіївна
- накопичувати сценарний матеріал та розробляти сценарії театралізованих програм;
- створювати задум театралізованого заходу відповідно до соціального замовлення;
- організувати і провести репетиційну роботу по сценічному втіленню театралізованого заходу;
- організувати студійні заняття по освоєнню елементів акторської майстерності, техніки мови, сценічної пластики, гриму і макіяжу.
- виконувати функції ведучого, розпорядника видовищних заходів усіх видів і жанрів;
- виконувати обов’язки керівника закладу культури;
- збагачувати власну духовну культуру шляхом самоосвіти;
- прислухатися до думки товаришів щодо оцінки форм, методів та результатів власної професійної діяльності.
Має на меті продовжити професійну освіту у Київському національному університеті культури і мистецтв.
Швець Дмитро Олександрович
- розробки сценарної основи театралізованого заходу;
- організації і проведення репетиційної роботи;
- використання в постановочній роботі сучасних засобів виразності та комп’ютерних технологій;
- планування тематики культурно – дозвіллєвих заходів;
- організації роботи сценарно – постановочної групи;
- організації і формування аматорських колективів видовищно – театралізованого жанру;
- для виконання функцій ведучого, розпорядника видовищно – театралізованих програм ;
- виконання обов’язків керівних посад районних і сільських закладів культури.
Дмитро планує продовжити професійну освіту в Луганському інституті культури.