Приймальна комісія:  email telephon30   telegram color   whatsapp 

Випускники режисерського відділення

Режисери театралізованих заходів.

Випуск 2014 року!

Андрійченко Альона Дмитрівна

Вступила до училища культури на спеціалізацію «Видовищно-театралізовані заходи» у 2010 році.
За роки навчання на спеціальності «Народно-художня творчість» оволоділа базовими знаннями інфраструктури дозвілля та видовищно-театралізованого жанру.
Компетентно володіє навичками та вміннями:
  • розробки сценаріїв і створення задумів театралізованих програм;
  • технологією організації й проведення репетиційної роботи по сценічному втіленню сценаріїв видовищних програм;
  • методикою використання сучасних засобів виразності  та комп’ютерних технологій у процесі постановки театралізованих програм;
  • ведення молодіжних  розважальних програм, конкурсно-ігрових програм;
  • виконання функцій звукорежисера і звукооператора;
  • організації і проведення студійних занять із предметів:
    • "Основи акторської майстерності",
    • "Сценічна пластика",
    • "Сценічна мова",
    • "Грим і макіяж".
Випускниця професійно володіє комп’ютерною, фото і відеотехнікою.
Альона, володіючи здібностями до навчання, планує вступ до Київського національного університету культури і мистецтв. 

Бабенко Ілона Сергіївна

У 2010 р., після закінчення 9 класу Мелітопольської ЗОШ №24, Ілона успішно склала вступні іспити до Мелітопольського училища культури. Навчання на спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи» підтвердило, що Ілона здатна використовувати джерела інформації для власного розвитку.
Участь у театралізованих навчальних постановках, ток-шоу, виставах показала, що студентка здатна адаптуватись в спеціалізації освоїти базові знання, навики і вміння видовищно-театралізованого жанру.
Ілона може:
  • складати сценарії, розробляти режисерські задуми постановок, та здійснювати їх сценічне втілення;
  • проводити добір засобів виразності, художнього оформлення, костюмів, реквізиту для введення в сценічну дію;
  • виконувати функції ведучої розважальних шоу, конкурсно-ігрових програм;
  • організовувати і вести студійні заняття з предметів:
  • основи акторської майстерності,
  • сценічна мова,
  • грим і макіяж,
  • сценічна пластика,
  • модельний театр.

Випускниця планує вступати  до  Київського національнального  університету культури і мистецтв.


Горобець Марина Вадимівна

 Навчання Марини в Мелітопольському ліцеї «Творчості» стало основною причиною її вступу у 2010 р. до училища культури на спеціалізацію «Видовищно-театралізованні заходи»

Здібність і здатність до навчання, правильний вибір напрямку після шкільної освіти сприяли Марині компетентно оволодіти знаннями, навичками і уміннями необхідними фахівцю «Видовищно – театралізованого жанру»
Студентка, окрім фахових дисциплін, оволоділа грою на гітарі, вокальною майстерністю, стала лауреатом 1-го ступеня Міжнародного конкурсу читців ім. Т.Г.Шевченка ( м. Київ, 2013 р.) і лауреатом 3-го ступеня Всеукраїнського конкурсу читців ім. О.Вишні (м. Суми 2013 р.)
Марина може:
  • розробляти, накопичувати сценарії всіх форм масового театру;
  • створювати режисерські інтерпритації літературного й сценарного матеріалу та здійснювати їх постановку;
  • компетентно зі смаком здійснювати відбір сучасних засобів виразності й технологій та вводити їх у канву театралізованої програми.
Марина здатна:
  • поважати інші погляди щодо оцінки форм методів та результатів власної професійної діяльності;
  • створювати сприятливий морально-психологічний настрій учасників творчого колективу;
  • сприяти формуванню високих художньо-естетичних смаків у відвідувачів і учасників культурно-дозвіллєвих заходів;
  • робити аналітичні висновки і давати аргументовану оцінку виконавцям постановки;
  • організувати й очолити роботу сценарно-постановочної групи.
Фахові знання, навики і уміння дозволяють випускниці:
  • професійно виконувати функції ведучої театралізованих програм;
  • організовувати й проводити студійні заняття по освоєнню елементів акторської майстерності, техніки мови, гриму і макіяжу, пластики і руху;
  • компетентно готувати методичні, розпорядчі та інформаційні документи;
  • виконувати функції керівників  закладів культури.
Дирекція училища, предметно циклова комісія вірять, що уміння Марини досягати успіхів у житті залишають за нею шанс продовжувати професійну освіту в одному із провідних ВНЗ України.

 

Емельянова Анастасія Юріївна

В училище культури на відділення режисури театралізованих заходів вступила у 2010 році, після завершення навчання  в УВК №16 м. Мелітополь.
Освоєння спеціальних навчальних дисциплін спеціалізації «Видовищно  - театралізовані заходи » сформували в Анастасії  професійні компетенції.
Вона може :
  • відібрати сценарний матеріал і на його основі створювати сценарні основи видовищних заходів;
  • розробляти задуми театралізованих видовищ і здійснювати їх постановку;
  • проводити відбір засобів виразності, художнього оформлення, костюмів, реквізиту;
  • координувати роботу по організації декоративно – художнього оформлення театралізованих програм;
  • виступати у ролі ведучої молодіжних театралізованих заходів;
  • організовувати і вести студійні заняття :
    • з фітнесу,
    • хореографії.

Анастасія планує продовжувати професійну освіту в Запорізькому філіалі  Київського національного університету культури і мистецтв.


 

Кавун Денис Олександрович

До вступу (2010р) в Мелітопольске училище культури навчався в Токмацькій ЗОШ №6. За період навчання на спеціалізації «Видовищно театралізованні заходи» компетентно засвоїв цикл навчальних дисциплін професійної та практичної підготовки.
Денис може:
  • створювати сценарні основи театралізованих програм;
  • розробляти режисерські задуми і здійснювати їх сценічне втілення;
  • організовувати підготовку рекламної продукції  (афіш, програм, презентацій);
  • вводити в театралізовані програми сучасні засоби виразності, застосовувати комп’ютерні технології;
  • виконувати функції звукорежисера і звукооператора.
Випускник володіє:
  • навичками ведучого молодіжних розважальних і конкурсно-ігрових програм;
  • комп’ютерною, фото, відеотехнікою;
  • навичками організації студійних занять по освоєнню елементів акторської майстерності, техніки мови.
Денис здатний:
  • виконувати обов’язки керівних посад закладів культури;
  • планувати тематику культурно - розважальних програм;
  • організувати роботу сценарно-постановочної групи.

Планує продовжити навчання в Київському національному університеті культури і мистецтв. 


Кузнецова Анастасія Володимирівна

Народилася 7.09.1993 року в м. Кам’янка –Дніпровська. Навчалася в Енергодарській багатопрофільній гімназії «Гармонія»  і дитячій музичній школі по класу фортепіано.  В 2010 році вступила до Мелітопольського училища культури на спеціалізацію «Видовищно – театралізовані заходи».  За час навчання проявила здібність і здатність до навчання.
Володіє базовими знаннями:
  • Інфраструктури дозвілля та видовищно – театралізованого жанру;
  • Про різноманітність форм і видів видовищно – театралізованого  жанру.
Компетентно володіє методикою розробки сценаріїв, організації і проведення репетиційної роботи  на всіх етапах їх сценічного втілення.
Може виконувати функції:
  • ведучого, розпорядника масових заходів;
  • звукорежисера і звукооператора;
  • художнього керівника студій з предметів:
    • основи акторської майстерності,
    • сценічна мова,
    • грим і макіяж,
    • сценічна пластика.
Здатна:
  • виконувати обов’язки керівників закладу культури;
  • сприяти формуванню високих художньо – естетичних смаків у відвідувачів і учасників культурно – дозвіллєвих заходів, створювати сприятливий морально – психологічний настрій учасників творчого колективу;
  • робити аналітичні висновки і давати аргументовану оцінку учасникам театралізованої програми.
Професійно володіє:
  • комп’ютерною, фото і відеотехнікою,
  • майстерністю виконання народних  і естрадних пісень,
  • навичками пошуку і реалізації характерних , казкових і буфонадних гримів.

Має намір продовжити навчання у Київському національному університеті культури і мистецтв.


 

Міхно Дар’я Миколаєвна

 Завершила навчання в ЗОШ №24.

Вступила до училища культури в 2010 році на спеціалізацію «Видовищно-театралізовані заходи».
Здобуваючи фахову освіту,  студентка  виявила здатність навчатись  і уміння досягати успіхів в житті.
Компетентно володіє базовими знаннями інфраструктури дозвілля та видовищно-театралізованого жанру.
Випускниця може:
  • здійснювати підбір сценарного матеріалу і розробляти сценарії театралізованих програм ;
  • створювати задум видовищного заходу ;
  • організувати і провести репетиційну роботу на всіх етапах сценічного втілення заходу;
  • вводити в сценічну дію сучасні засоби виразності,  комп’ютерні технології;
  • організовувати підготовку рекламної продукції (афіш, програм, презентацій); анонсових роликів;
  • організувати роботу сценарно-постановочної групи.
Дар’я здатна :
  • відрізнити твори масової культури і художні твори;
  • сприяти формуванню високих художньо - естетичних смаків у відвідувачів та учасників культурно-дозвіллєвих заходів;
  • виконувати функції літературного редактора;
  • професійно вести тематичні, конкурсно - ігрові та розважальні програми;
  • використовувати джерела інформації для власного розвитку;
Випускниця планує продовжити професійну освіту в Київському національному університеті культури і мистецтв.

Нападайло Каріна Ігорівна

Народилася у 1994р. в м. Запоріжжя. Закінчила ліцей №34, в 2010 р. вступила на спеціалізацію «Видовищно-театралізовані заходи» Мелітопольського училища культури.
Схильність до сценічного мистецтва проявились у Каріни ще в ліцеї ( за що була нагороджена путівкою в «Артек»), якісно розкрилась при освоєнні спеціальних навчальних дисциплін спеціалізації ВТЗ.
Студентка компетентно оволоділа знаннями, навичками і вміннями циклу професійної та практичної підготовки.
Каріна може:
  • розробляти, накопичувати сценарії всіх форм масового театру;
  • створювати задум театралізованої програми відповідно до соціального замовлення;
  • організувати і провести репетиційну роботу по сценічному втіленню театралізованого видовища;
  • здійснювати відбір засобів виразності, художнього оформлення, костюмів, реквізиту;
  • використовувати в постановках сучасні засоби виразності та комп’ютерні технології.
Випускниця здатна:
  • виконувати функції ведучого, розпорядника видовищно-театралізованих заходів;
  • проводити заняття  студій хореографічного  і театрального мистецтва;
  • виконувати обов’язки художнього керівника, методиста закладу культури;
  • створювати сприятливий морально-психологічний настрій учасників творчого колективу, постановочної групи.

Каріна бажає продовжувати професійну освіту в Київському театральному університеті ім. Карпенко-Карого.


Подлипенко Євгенія Валеріївна

У 2010 році, закінчивши 9 клас Мелітопольського НВК № 16, Євгенія вирішила продовжити навчання в училищі культури на спеціалізації «Видовищно - театралізовані заходи».
Здібність і здатність до навчання сприяли якісному оволодінню базовими знаннями спеціальності « Народна художня творчість».
Євгенія компетентно оволоділа:
  • методикою створення сценаріїв;
  • навичками розробки режисерських задумів театралізованих заходів;
  • технологією організації й проведення репетиційної роботи на всіх етапах сценічного втілення заходу;
  • прийомами введення в сценічну дію сучасних засобів виразності та комп’ютерних технологій;
 
Випускниця може:
  • виступати  у ролі ведучого, розпорядника театралізованих програм;
  • організовувати і проводити студійні заняття по освоєнню елементів акторської майстерності, техніки мови, сценічної пластики і руху, гриму і макіяжу;
  • організовувати підготовку рекламної    продукції (афіш, презентацій, відео – анонсів);
  • виконувати функції звукорежисера, звукооператора;
  • організовувати роботу сценарно – постановочної  групи;
  • робити аналітичні висновки і давати аргументовану оцінку учасникам театралізованого заходу.
 
Євгенія володіє  даними, які дозволять їй виконувати обов’язки адміністративних посад закладів культури.

Випускниця планує втуп до Київського театрального університету ім. Карпенка-Карого.


Прусс Тетяна Олексіївна

Місце народження м. Мелітополь, 1995 рік.
Закінчивши дев’ятий клас Мелітопольскої ЗОШ №24,  вступила на режисерське відділення училища культури.
В училищі зарекомендовала себе здібною і наполегливою студенткою, яка вміє досягати успіхів у житті. Про що свідчать звання лауреата І ступеня ХХІІ Міжнародного конкурсу читців ім. Т. Г. Шевченка (м.Київ, 2013р.) і лауреата ІІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу читців ім. О. Вишні (м.Суми), а також майстерно виконані головні ролі в постановках: «Вісім люблячих жінок» Р. Тома, новорічних казках: «Вітаміни Я і Ми», і «Лускунчик», рекламно-профорієнтаційній програмі «Знайди себе у нас».
Володіє базовими знаннями спеціальних дисциплін професійної та практичної підготовки.
Компетентно може:
  • накопичувати сценарний матеріал та розробляти сценарії театралізованих програм;
  • створювати задум театралізованого заходу відповідно до соціального замовлення;
  • організувати і провести репетиційну роботу по сценічному втіленню театралізованого  заходу;
  • організувати студійні заняття по освоєнню елементів акторської майстерності, техніки мови, сценічної пластики, гриму і макіяжу.
Професійно здатна:
  • виконувати функції ведучого,  розпорядника видовищних заходів усіх видів і жанрів;
  • виконувати обов’язки керівника  закладу культури;
  • збагачувати власну духовну культуру шляхом самоосвіти;
  • прислухатися до думки товаришів щодо оцінки форм, методів та результатів власної професійної діяльності.

Має на меті продовжити професійну освіту у Київському національному університеті культури і мистецтв.


Швець Дмитро Олександрович

Вступив до училища культури на спеціалізацію «Видовищно – театралізовані заходи» після завершення навчання в 9 класі Приазовської ЗОШ.
Знання, вміння і навички, якими оволодів Дмитро, навчаючись на спеціалізації «Видовищно – театралізовані заходи», є базою для:
  • розробки сценарної основи театралізованого заходу;
  • організації і проведення репетиційної роботи;
  • використання в постановочній роботі сучасних засобів виразності та комп’ютерних технологій;
  • планування тематики культурно – дозвіллєвих заходів;
  • організації роботи сценарно – постановочної групи;
  • організації і формування аматорських колективів видовищно – театралізованого жанру;
  • для виконання функцій ведучого, розпорядника видовищно – театралізованих програм ;
  • виконання обов’язків керівних посад районних і сільських закладів культури.

Дмитро планує продовжити професійну освіту в Луганському інституті культури.