Приймальна комісія:  email telephon30   telegram color   whatsapp 

Перелік вибіркових дисциплін (Хореографія)

ПЕРЕЛІК ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН

для здобувачів освіти освітньо-кваліфікаційного ступеня:

фаховий молодший бакалавр

на 2024-2025 н.р.

Спеціальності 024 Хореографія

п/п

Семестр

Назва освітньої компоненти

Анотація освітньої компоненти

1.

V

Ансамбль

Завдання освітньої компоненти «Ансамбль» полягає втому, що на цих заняттях здобувачі освіти, використовуючи набуті знання з різних освітніх компонент хореографічного циклу, беруть участь в танцювальних постановках, сценічних варіантах танцювальних композицій, створенні концертного репертуару. На основі вивчених рухів,  вивчення  варіантів  їх ускладнення в масових, парно-масових танцювальних  етюдах, танцювальних номерах, здобувачі освіти мають можливість досягти високого рівня їх виконання «ансамблем», постійно удосконалювати виконавську та акторську майстерність, формувати базовий матеріал для роботи з хореографічним колективом. Це творча лабораторія студентів-хореографів, де вони підвищують свій професійний рівень, розвивають індивідуальні якості, удосконалюють сценічну практику, виховуються як майбутні артисти ансамблю народного танцю.

2.

V

Професійна етика та психологія ділового спілкування

Завданням курсу "Професійна етика та психологія ділового спілкування" є допомогти здобувачам освіти здобути знання про філософські, етичні, психологічні основи ділового спілкування, його норми й правила, шляхи їх застосування, особливості етикету в різних умовах трудової діяльності; навчитись аналізувати конкретні ситуації, розпізнаючи типи людей, рівень їхньої моральності та інші індивідуальні особливості, що проявляються під час ділового спілкування; оволодіти системою способів і засобів ділового спілкування, його стратегіями, навчитись їх обирати відповідно до психологічних і соціокультурних особливостей співрозмовників, до норм і правил гуманістичної етики. У результаті вивчення дисципліни здобувачі освіти навчаться гнучко застосовувати обрані способи й засоби у процесі спілкування із співвітчизниками та іноземними партнерами під час індивідуальної бесіди й колективного обговорення проблем, у виступах перед різними аудиторіями, на переговорах, при розв'язанні конфліктів та ін..

3.

Історія музичної культури

Метою курсу  «Історія музичної культури» є вивчення найкращих зразків музичної культури людства, розширення кругозору, поглиблення фахової підготовки майбутнього керівника хореографічного колективу, систематизація та узагальнення знань з музичного мистецтва. Курс вивчається в історичній послідовності виникнення і розвитку музичного мистецтва, що повинно дати здобувачам освіти уявлення про епоху, відтворення її особливостей у творчості композиторів, значущих явищ музичної культури епохи. У результаті вивчення освітньої компоненти здобувачі освіти  повинні знати: характеристику шляхів розвитку музичного мистецтва; основні етапи та напрямки еволюції зарубіжної та української музики, мистецьких стилів, чинників жанрової та формотворчої системи; методичні засоби і підходи до аналізу музичних творів; музикознавчу термінологію; типологічні риси в історії української та світової музичної культури; риси музичних стилів і музичної мови. Здобувачі освіти повинні вміти:  аналізувати явища зарубіжної та української музичної культури та музичний матеріал (твори та їх фрагменти з позицій художньо-педагогічного аналізу); аналізувати зміст музичних творів.

4.

V-VI

Сучасний бальний танець

Освітня компонента «Сучасний бальний танець» скерована на оволодіння практичними та теоретичними навичками з методики викладання бальних танців різних груп складності, що є необхідним для майбутніх керівників хореографічних колективів. В результаті вивчення освітньої компоненти здобувачі освіти повинні знати та уміти: аналізувати та систематизувати теоретичні та практичні навички при опануванні прийомів та методів викладання бальних танців; характерні особливості виконання кожного з танців латиноамериканської та європейської програми; формування та розвиток латиноамериканської та європейської програми, методики викладання підготовчих вправ, основних рухів та фігур; формування репертуару бальних танців різних груп складності;  опанування побудови та проведення уроку або заняття з бального танцю з урахуванням специфіки навчального закладу, хореографічного колективу, вікового складу учнів.

5.

V-VI

Майстерність актора

Метою викладання освітньої компоненти «Майстерність актора» є виявлення і розвиток природних акторських здібностей здобувача освіти. Головним напрямком в процесі вивчення даної компоненти є виховання у здобувачів освіти професійних акторських навичок, необхідних для створення образу. Основними завданнями компоненти є спровокувати в початківцеві творчий процес, допомогти йому свідомо підходити до розвитку власного акторського інструментарію, до оволодіння техніками сценічної гри і принципами їх застосування. В процесі вивчення навчальної дисципліни здобувачі освіти дізнаються про сутність професійної етики актора театру;  сутність професійних якостей актора, та його функції;  особливості роботи актора над собою;  специфіку та сутність театрального мистецтва;  досвіт видатних діячів театрального мистецтва; елементи сценічної дії акторської майстерності; принципи роботи над елементами сценічної дії на матеріалі вправ, етюдів, інсценівок; етапи роботи над роллю виконавця; володіння елементами сценічної дії; освоювання методичних засобів праці над роллю.

Продовжуємо інфографіки про основні дати #вступ2025

Вступ до закладів передвищої освіти на основі базової середньої освіти (9 класів)

vstup01 vstup02 vstup03 vstup04 vstup05